سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین دوره های فنی حرفه ای

امروزه دوره های فنی حرفه ای بسیار گسترده بوده و از آرایشگری تا برق صنعتی و غیره را شامل می‌شود. اما بازار کار و درآمد تمامی این دوره‌ها مناسب نبوده و در مقابل برخی از آنها از بازار کار پردرآمد و آینده شغلی عالی برخوردار هستند.

بنابراین توصیه می‌‎کنیم پیش از انتخاب متناسب با علاقه خود ضمن در نظر گرفتن بازار کار و آینده شغلی بهترین دوره را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی بهترین دوره‌های فنی حرفه ای با آینده شغلی عالی می‌پردازیم.

دوره نصب و تعمیرات پکیج دیواری

یکی از دوره‌های بسیار پولساز و درآمدزا در دنیای امروز نصب و تعمیرات پکیج دیواری می‌باشد. دلیل این امر افزایش تقاضا برای نصب و تعمیرات پکیج با توجه به جایگزین شدن این وسیله به جای دیگر سیستم های گرمایشی و ورود آسان و کم هزینه به این شغل می‌باشد.

برای ورود به شغل پکیج دیواری تنها کافیست مهارت‌های لازم را با شرکت در دوره های آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیرات پکیج در آموزشگاه فنی حرفه ای معتبر  به دست آورده و ابزارهای لازم برای این کار را تهیه نمایید. یعنی می توانید با هزینه 4-5 میلیون تومان یا حتی کمتر کسب و کار خود را راه بیاندازید و پس از کسب تجربه و سرمایه بیشتر آن را توسعه دهید.

خوشبختانه فرصت‌های اشتغال زایی برای این شغل با رشد و توسعه سایت ها و اپلیکیشن‌های خدمات دهی مانند آچاره و استادکار افزایش یافته است. با معرفی و ثبت نام در این سایت ها با مشتریان ارتباط برقرار کرده و به درآمدزایی بپردازید.

همچنین می توانید به استخدام نمایندگی های پکیج دیواری و شرکت فعال در این حوزه درآیید.

نصاب و تعمیرکار حرفه ای پکیج می‌تواند به صورت شخصی پروژه نصب پکیج را در ساختمان‌های نیمه آماده پذیرفته و آنها را انجام دهد و یا برای پیمانکاران ساختمانی کار کند و درآمد زایی نماید.

دوره برق ساختمان

آموزش برق ساختمان فنی حرفه ای یکی از بهترین دوره‌های برق و الکترونیک در کشور است که کارآموزان آن از درآمد و بازار کار عالی برخوردار می‌باشند. دلیل اهمیت دوره برق ساختمان بازار کار عالی برق کار ساختمان می باشد.

همانطور که می‌دانید برق یکی از مهم ترین نیازها در هر ساختمانی است با توجه به اهمیت برق در ساختمان‌ها برقکار ساختمان از جمله مشاغل فنی است که همواره از بازار کار خوبی برخوردار می‌باشد، امروزه نیز با گسترش پروژه‌های ساختمان درآمد و بازار کار این شغل چشم انداز بهتری خواهد داشت.

با توجه به آینده عالی این شغل می توان با یک برنامه ریزی صحیح و شرکت در دوره‌های آموزش برق کشی ساختمان با هزینه ای اندک کلیه مهارت‌های لازم برای برقکاری ساختمان را فرا گرفت و در مدت زمان کوتاهی به درآمد بالایی دست یافت.

دوره تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای یکی از دیگر رشته‌های درآمدزا و آینده دار در میان دوره‌های فنی حرفه ای می‌باشد. امروزه موبایل یکی از پرمصرف ترین کالاها در دنیا است و کمتر کسی را می‌توان دید که از این وسیله استفاده کند.

با توجه به کاربرد بسیار موبایل کاربران این وسیله با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوناگونی مواجه می‌شوند. از آنجایی که هزینه تعویض موبایل در مقایسه با تعمیر و عیب یابی آن بالا می‌باشد بنابراین افراد برای رفع مشکل به وجود آمده به دنبال تعمیرکاری حرفه‌ای هستند، تعمیرکاری که بدون آسیب به دیگر قطعات موبایل آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین هزینه تعمیر نماید.

همه این موارد نشان می‌دهد که شغل تعمیرات موبایل یکی از بهترین مشاغل فنی در ایران و سایر کشورهای جهان است که می توان با شرکت در دوره‌های تعمیرات موبایل در مدت زمان کوتاهی و با پرداخت هزینه‌ای اندک صفر تا صد تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون را فرا گرفت و در مدت زمان کوتاهی به تعمیرکاری حرفه‌ای تبدیل شد. 

دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی

دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی نیز از دیگر دوره‌های فنی حرفه ای درآمدزا با بازار کار عالی می‌باشد. امروزه بردهای الکترونیکی یکی از مهم ترین قطعات در لوازم الکترونیکی هستند که می توان گفت در تمامی لوازم برقی و الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرند.

بروز مشکل در برد کارکرد دستگاه را با مشکل رو به رو کرده، از این رو افراد به دنبال تعمیر سریع آن هستند. با توجه به حساس و پیچیده بودن تعمیرات  برد، افراد کمی به صورت حرفه ای در این شغل فعال بوده و می‌توان گفت بازار کار این شغل هنوز اشباع نشده است و می توانید با شرکت در دوره های تعمیرات برد مهارت‌های لازم را کسب کرده و از درآمد بالایی برخوردار شوید.

دوره های فنی را در کدام آموزشگاه فنی حرفه ای سپری کنیم؟

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های فنی حرفه ای را برگزار می نمایند. توصیه می کنیم پیش از انتخاب آموزشگاه شیوه برگزاری دوره، سرفصل ها، کیفیت کارگاه، اساتید دوره، مدرک دوره و غیره را بررسی کنید.

آموزشگاه فنون برق از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت عملی و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای اقدام به برگزاری دوره‌های فنی حرفه ای کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه می توانید به وب سایت فنون برق به آدرس https://fonoonbargh.com/  مراجعه نمایید یا با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید.

منبع: بهترین دوره های فنی حرفه ای