سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاغل پردرآمد فنی در ایران

شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری

شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری یکی دیگر از مشاغل پردرآمد فنی در ایران و سایر کشورها است که با پرداخت هزینه ای اندک برای آموزش پکیج دیواری و مدت زمانی کوتاه می توان مهارت های مورد نیاز آن را کسب کرده و درآمد خوبی را کسب نمود.

امروزه تعمیرکاران و نصابان پکیج دیواری با توجه به افزایش تقاضا برای خرید پکیج از بازار کار خوبی برخوردار می باشند و با توجه به جایگزینی کامل این وسیله به جای دیگر سیستم های گرمایشی در ساختمان ها اعم از تجاری، اداری، مسکونی و غیره آینده روشنی را می توان برای این افراد متصور بود.  

مهارت های مورد نیاز شغل پکیج دیواری:

برای موفقیت در این شغل می بایست کلیه مهارت های مورد نیاز برای تعمیرات و نصب پکیج را کسب نمود. نصاب حرفه ای پکیج می بایست با مراحل نصب پکیج، اصول و استانداردهای آن آشنا بوده و بتواند به درستی هر نوع و مدل از پکیج را نصب نماید.

تعمیرکار پکیج نیز می بایست با انواع مشکلات پکیج دیواری از قبیل افت فشار پکیج، تعویض پمپ آب، مشکلات شعله پکیج، طریقه رسوب گیری، طریقه سرویس پکیج و کلیه مهارت های لازم برای تعویض قطعات آشنا باشد.

با شرکت در دوره های آموزش تعمیر پکیج دیواری و آموزش نصب پکیج می توانید در مدت زمانی کوتاهی کلیه مهارت های لازم این شغل را کسب کرده و وارد بازار کار شوید. در دوره های آموزش پکیج دیواری به صورت عملی به آموزش پکیج دیواری پرداخته می شود.

در مقاله معرفی جامع بازار کار شغل تعمیرات و نصب پکیج دیواری به بررسی کامل این شغل و بازار کار آن پرداختیم، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید.

شغل کولر گازی

شغل کولر گازی از بهترین مشاغل پردرآمد فنی در ایران

شغل نصب و تعمیرات کولر گازی نیز شغلی درآمدزا با بازار کار عالی می باشد و می توان گفت یکی از بهترین مشاغل پردرآمد فنی است. ورود به این شغل سخت نبوده و تنها کافیست مهارت های لازم برای نصب و تعمیر کولر گازی را از طریق شرکت در دوره های آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی کسب نمایید. در دوره آموزش کولر گازی به آموزش نصب کولر و آموزش تعمیرات کولر پرداخته می شود.

شغل کولر گازی جز مشاغلی است که به سرمایه اندکی برای شروع کار نیاز داشته و در مقابل درآمد بالایی را به همراه می آورد.

مهارت های مورد نیاز شغل نصب و تعمیرات کولر گازی:

  • جوشکاری، سوهان کاری و سوراخ کاری
  • سیم کشی، کابل کشی و داکت کشی مدارهای کولر گازی
  • توانایی تعویض قطعات مکانیکی و الکتریکی کولر گازی
  • عیب یابی و تعمیرات سرما ساز و دیگر قطعات کولر گازی
  • تعمیر و عیب یابی برد کولر گازی
  • بریدن، دلاله کردن، گشاد کردن و خم کردن لوله مسی
  • شارژ گاز کولر گاری

درآمد نصاب و تعمیرکار کولر گازی چقدر است؟

درآمد این شغل وابسته به عوامل گوناگونی از جمله دانش و مهارت، تجربه کاری، کیفیت کار، تبلیغات، مشتری مداری، قیمت رقابتی و غیره می باشد. مهم ترین عامل برای موفقیت در این شغل دانش و مهارت است که تاثیر بسیاری بر میزان درآمد این شغل دارد. به طور کلی متوسط درآمد این شغل 7 تا 15 میلیون تومان در ماه است که این مبلغ با توجه به رعایت موارد ذکر شده قابلیت افزایش را نیز دارد.

در مقاله چگونه در بازار کار شغل کولر گازی موفق شویم؟ به بررسی جامع این شغل و راه موفقیت در آن پرداختیم، توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را تا انتها بخوانید.